info@vanalleradministraties.nl
Onze dienstverlening is voornamelijk gericht op ZZP-ers en het MKB maar ook startende ondernemers nemen wij bij de hand en helpen wij op weg.
U kunt bij ons terecht voor uw financiële administratie, salarisadministratie, fiscale aangiftes en voor interim werkzaamheden. Hierin “doen” we niet alleen maar “denken” wij ook met u mee.
Maandelijks verlonen van uw personeel, periodieke loonaangifte, contacten met pensioenfondsen en kennis van de relevante CAO's.
Aangifte inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonheffingen, vennootschapsbelasting, toeslagen en contactpersoon voor al uw belastingzaken met Belastingdienst e.d.
O.a. boekhouden, opstellen jaarrekeningen, rapportages en begrotingen. Online boekhouden behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.
Heeft u tijdelijk ondersteuning nodig in verband met ziekte, zwangerschapsverlof, overbrugging bij einde dienstverband of heeft u extra hulp nodig tijdens piekmomenten? Wij kunnen u snel, op een professionele en productieve manier helpen. Ook het doorlichten van uw administratie of uw financiële positie kan door ons adequaat opgepakt worden.